نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان: مردم در انتخاب نماینده اصلح ، به معیارهای رهبر معظم انقلاب توجه کنند

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:

مردم در انتخاب نماینده اصلح به معیارهای رهبر معظم انقلاب توجه کنند
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: مردم برای انتخاب نماینده ای اصلح در انتخابات، به معیار های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری توجه داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو، اظهار داشت: مردم برای انتخاب نماینده ای اصلح در انتخابات، به معیار های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری توجه داشته باشند.


وی ادامه داد: فضای کلی انتخابات در حال حاضر با زمان اول انقلاب بسیار متقاوت شده و با فضای ارزشی و انقلابی اول انقلاب اسلامی فاصله گرفته ایم.
وی تاکید کرد:در حال حاضر برخی با توجه به وجود منافع مالی در عرصه نمایندگی مجلس، حاضر و به رقابت می پردازند و برخی نیز با هدف خدمت می آیند، برخی در زمان تبلیغات انتخابات، میلیاردها تومان هزینه می کنند، این افراد به دنبال سود چند برابری در زمان حضور در مجلس هستند و این موضوع یکی از آسیب های عرصه انتخابات در زمان فعلی است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم، افرادی که به دنبال معیارهای افراد اصلح هستند، می توانند به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب و شاخص های اعلام شده ایشان، مراجعه کنند.
وی خاطر نشان کرد: مردم انقلاب را دوست دارند و پیرو ولی فقیه هستند و بر این اساس است که شاهد حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف ملی و سیاسی بعد از پیروزی انقلاب هستیم.
وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم همیشه استقلال، عزت، امنیت و سرافرازی کشور را در صحنه‌های مختلف شاهد باشیم باید در تمام عرصه‌ها حضوری پر رنگ از خود نشان دهیم.
آیت الله محامی با اشاره به اینکه یکی از صحنه‌هایی که نقش اساسی در پیشرفت نظام، حفظ و پایداری انقلاب دارد و مردم باید حضور پرشوری در آن داشته باشند انتخابات است، افزود: در انتخابات باید به کسی رای داده شود که صلاحیت داشته باشد و منافع مردم، کشور و جامعه را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نگاه قومی، قبیله‌ای، حزبی و سیاسی را باید در انتخاب افراد کنار بگذاریم و به کسی رای دهیم که با قصد خدمت به مردم و کشور پای کار آمده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super