نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان: انقلاب اسلامی ایران زنده و در حال پیشرفت است

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان: انقلاب اسلامی ایران زنده و در حال پیشرفت است

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب با وجود همه دشمنی ها هم زنده ماند و هم پیشرفت و توسعه را از جهات مختلف رقم زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت الله مصطفی محامی ،  نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در میان طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام  شهرستان زابل ،  ضمن بیان تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما همه مدیون خون شهدا هستیم و اگر امروز ما در این کشور زندگی می کنیم و در این مکان جمع شده ایم، مدیون خون شهدا هستیم.



وی افزود: یکی از مسائل مهمی که دهه فجر به یاد ما می آورد این است که دشمنان بدانند ما بعد از گذشت ۴۱ سال هنوز هستیم.

وی تاکید کرد: در ۴۱ سال گذشته دشمن تلاش کرد تا حتی یک روز هم عمر انقلاب اسلامی ایران دوام نیاورد و از جهات مختلف فتنه هایی را بر علیه ما به راه انداخت و زنده ماندن این انقلاب خود یک معجزه بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تصریح کرد: این انقلاب با وجود همه دشمنی ها هم زنده ماند و هم پیشرفت و توسعه را از جهات مختلف از جمله علمی، سیاسی، اجتماعی و … رقم زد.

آیت الله محامی ادامه داد: در روزهای مبارزات انقلاب همه مردم پای کار بودند تا پیروزی محقق شد و بعد از آن نیز همان مردم در مسائل مختلف همچون دفاع مقدس از کوچک و بزرگ در جنگ حضور یافتند.

وی افزود: اطمینان و اعتماد امام راحل انقلاب به خداوند در ارتباط و راز و نیاز ایشان بوجود آمد و امام خمینی رحمت الله علیه توانست با قدرت انقلاب اسلامی را رهبری و از مشکلات عبور دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: همه ما باید هدف و همت خود را بلند بداریم و این کار با برنامه ریزی و حرکت در مسیر خداوند میسر می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super