حضور نماینده ولی فقیه در استان در جلسه شورای اداری چابهار با موضوع سیلاب استان

حضور نماینده ولی فقیه در استان در جلسه شورای اداری چابهار با موضوع سیلاب استان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری با موضوع رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان سیلاب جنوب استان تشکیل گردیده بود شرکت نمود.

آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار ضمن بیان خیرمقدم به رئیس مجلس شورای اسلامی  بابت حضور در استان اظهار داشت: سیل وارد شده به استان سیستان و بلوچستان درست است باران رحمت الهی است و جای شکر گذاری دارد البته موجب زحمت مردم هم شده است و مردم نیازمند توجه ویژه هستند.

وی افزود: امیدواریم خسارات وارده با تلاش و زحمت همه ارگان ها جبران شده و مردم درگیر با سیل زودتر به زندگی عادی خود برگردند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان همچنین اظهار داشت: اکنون در سطح استان سیستان و بلوچستان همه ارگان ها پای کار آمده و در حال خدمت رسانی به مردم هستند که همین مسئله موجب وحدت در کشور نیز شده است.

آیت الله محامی تاکید کرد: اکنون مسئله مهم برای استان سیستان و بلوچستان این است که میزان خسارات وارد شده به استان بررسی و برای بهبود اوضاع و جبران خسارات تلاش مناسب صورت بگیرد.

وی افزود: مسئله مهم دیگر این است که برنامه ریزی شود تا در سیلاب بعدی از خسارات بیشتر چه در کوتاه مدت و چه بلند مدت پیشگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ما همچنین باید از آب موجود بیشترین استفاده را کرده و تلاش کنیم تا کمترین خسارت را ببینیم.

آیت الله محامی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان دارای استعدادهای فراوانی است که در کنار حضور مردم شریف و همراه با نظام به سرزمین فرصت ها تبدیل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان با آن چیز که در خور شان مردم آن است بسیار فاصله دارد و این نگاه ویژه مسئولین را می طلبد و امیدواریم با زحمات همه ارگان ها شاهد رشد و پیشرفت بیشتر استان باشیم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super