نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان: کاری کنیم مقام معظم رهبری جای خالی حاج قاسم را احساس نکند

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان: کاری کنیم مقام معظم رهبری جای خالی حاج قاسم را احساس نکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ جمعی از انقلابیون و بسیجیان زاهدان برای عرض تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیت نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان حضور یافتند.


نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان  گفت: ما باید کاری کنیم که رهبر معظم انقلاب جای خالی سردار حاج قاسم سلیمانی را احساس نکند و در هر سنگری که هستیم با تلاش مضاعف در این مسیر گام برداریم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار با جمعی از انقلابیون و بسیجیان زاهدان  که برای عرض تسلیت در بیت ایشان حاضر شده بودند، گفت: به درستی به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، لقب مالک اشتر را داده بودند.
وی ادامه داد: این سردار بزرگ مزد زحمات و تلاشهای خود را با شهادت از خداوند متعال دریافت کرد.
وی با بیان خاطراتی از حضرت مالک اشتر نخعی و فعالیت های وی در زمان حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام، خاطر نشان کرد: او تنها به عنوان فرمانده نظامی همراه امام علی علیه السلام نبود بلکه او در تمام بخشها به مثل تحلیل و مدیریت مسائل اجتمایی با امام همکاری می کرد.
وی اضافه کرد: مالک اشتر مرد بحران های زمان امام علی علیه السلام بود و در جنگ های سخت جلودار لشکر و فرماندهی ارتش را بر عهده داشت.
وی تاکید کرد: واقعا سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مثل مالک اشتر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی، دارای اراده ای محکم بود و معنای استقامت و استواری و امیدواری به نصرت وعده داده شده خداوند را به همگان نشان داد.
وی گفت: زندگی شهید سلیمانی در جهت اسلام و مسلمین و جبهه مقاومت صرف شد.
وی اظهار داشت: برگزاری مراسمات و تجلیل از شهیدان در دستور کار قرار گیرد و یاد و نامشان را زنده نگه داریم چنانچه دشمن تلاش دارد که یاد و نام شهدا را از ذهن ها حذف کند براساس بیان رهبری خود نوعی مجاهدت است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید کاری کنیم که رهبر معظم انقلاب جای خالی سردار حاج قاسم سلیمانی را احساس نکند و در هر سنگری که هستیم با تلاش مضاعف در این مسیر گام برداریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super