نماینده ولی فقیه در استان : نیروهای مسلح ،امروز با اقتدار و توان کامل آماده دفاع از ایران هستند

نماینده ولی فقیه در استان : نیروهای مسلح ، امروز با اقتدار و توان کامل آماده دفاع از ایران هستند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نیروهای مسلح ایران امروز با اقتدار و توان کامل خود تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب آماده دفاع از اسلام و میهن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ آیت الله مصطفی محامی روز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح زاهدان اظهار داشت: دشمن در دوران جنگ تحمیلی به خیال اینکه دولت و نظام از قدرت بالایی برخوردار نیست وارد جنگ با ایران شد و سعی در ضربه زدن و به زانو در آوردن مردم و انقلاب را داشت.

وی ادامه داد: هوشیاری امام خمینی(ره) سبب شد تا مردم وارد عمل شده و پیروز میدان شوند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: پیروزی مدافعان میهن در جنگ تحمیلی زمانی رخ داد که در محاصره شدید اقتصادی قرار داشتیم و از توان نظامی پیشرفته‌ای نیز برخوردار نبودیم.

وی بیان کرد: توکل بر خدا، صبر، پایداری، مقاومت و تقدیم کردن هزاران شهید، رمز پیروزی مجاهدان در مقابل دشمن بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان‌ سیستان و بلوچستان  تصریح کرد: امروز ایران در بالاترین قدرت خود در منطقه و جهان قرار دارد و تمام تحرکات دشمن را رصد می‌کند.

آیت الله محامی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری امام حسین(ع) گفت: دوران دفاع مقدس نماد جبهه حق و باطل و الگویی از واقعه‌ی کربلا بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مقاومت، غیرت دینی، صبر، از خودگذشتگی، شهادت طلبی و مقابله در برابر ستمگران از جمله درس‌هایی است که مدافعان میهن از واقعه کربلا بدست آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super