حجت الاسلام و المسلمین عزیزی , امام جمعه موقت زاهدان: ایران اسلامی به پشتوانه رهبری انقلاب از هر گزندی در امان است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: به پشتوانه رهبری انقلاب، مردم بصیر و نیروهای مسلح قدرتمند هیچ گزندی به کشور ما وارد نخواهد شد.

یه گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی در خطبه های نماز جمعه این هفته (27 اردیبهشت ماه 98 )  در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یک‌ ثروت گرانبها در اختیار ما است و باید این چنین ثروت هایی را قدر دانست.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: یک دهه از ماه مبارک رمضان گذشت و اگر نتوانستیم در این مدت توشه جمع کنیم باید به خودمان بنگریم و در اعمال خود تجدید نظر کنیم بلکه در ادامه راه موفق باشیم.

وی ادامه داد: خداوند راه حل های فراوان در اختیار ما گذاشته یکی از این راه ها خواندن قرآن کریم است، قرآن هدایت گری است که هر چه دارد نور است و اگر در این ماه یک آیه تلاوت کنیم انگار سالها قرآن خواندیم.

عزیزی گفت: قرآن برای همه دردها عاطفی و اجتماعی و احساسی طبیب است، باید از قرآن استفاده کرد اگر در زندگی مشکل داریم اگر در احساس مشکل دارید اگر قلبتان تیره شده قرآن تلاوت کنید تا پند های خدا را یاد بگیریم.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: قرآن هدایت گر ما است و در این پیچیدگی های دنیا و انحرافات میتواند ما را به راه راست هدایت کند.

وی افزود: ما باید قرآن را برای هدایت بخوانیم، کسی که اهل قرآن باشد به خانواده و دیگران ظلم نمی‌کند کسی که اهل قرآن باشد دروغ نمی‌گوید کسی که اهل قرآن و کتاب خدا باشد راه را اشتباه نمی‌رود.

حجت‌الاسلام عزیزی خطیب جمعه زاهدان در ادامه افزود: با توجه به این که چهل بهار از انقلاب ما میگذرد و چهل سال این مردم مقاومت کرده اند در برابر تمام دشمنی ها و یک تنه در برابر همه نا مهربانی ها ایستادگی کردند هیچ زمانی به حرف یک دولت و یک کشور ترس به دلشان راه نمی‌دهند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: به پشتوانه رهبری انقلاب، مردم بصیر و نیروهای مسلح قدرتمند هیچ گزندی به کشور ما وارد نخواهد شد.

عزیزی افزود: ابر قدرت فقط خداست و ملتی که خدا را دارند ابر قدرت است نه آمریکا که جز جنایت هیچ کار نکرده است.

وی بیان کرد: از دولت هشتم مذاکرات آغاز شد چهار دولت مذاکره کردند و در دولت دوازدهم  برجام آغاز شد اما آخر و عاقبت این برجام را دیدیم، پس با توجه به گفته رهبر معظم انقلاب نباید با چنین دولت های بی ثباتی که به هیچ‌ عهدی عمل نکردند مذاکره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super