مسئول واحد زاهدان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان : تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از ضرورت های تبلیغی ائمه جمعه و جماعات می باشد

مسئول واحد زاهدان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان :

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از ضرورت های تبلیغی ائمه جمعه و جماعات می باشد
حجت الاسلام و المسلمین فقیهی گفت: ماه مبارک رمضان برای ائمه محترم جمعه و جماعات فرصت خوبی است تا معارف دین را به جامعه به ویژه جوانان منتقل نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان؛ حجت الاسلام و المسلمین علی فقیهی مسئول واحد زاهدان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان این ماه را فرصتی مناسب برای ترقی روحی توصیف نمود و ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان می توان کمالاتی را کسب نمود که در سایر ماه ها دستیابی به آنها سخت تر است.


وی با اشاره به فعالیتهای گسترده مساجد اهل سنت در رمضان الکریم عنوان داشت: ماه رمضان برای ائمه محترم جمعه و جماعات فرصت خوبی است تا معارف دین را به جامعه به ویژه جوانان منتقل نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین فقیهی تبیین گام دوم انقلاب اسلامی را یکی از وظایف مهم روحانیون دانست و بیان داشت: به نظر می‌رسد ضرورت دارد تا ائمه محترم جمعه و جماعات، بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی را در سخنرانی های خویش مطرح و برای عموم مردم توضیح دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super