نماینده اهل سنت مجلس خبرگان رهبری:موضع گیری های کشورهای عربی بر علیه اسرائیل غیر قابل قبول است

نماینده اهل سنت مجلس خبرگان رهبری:

موضع گیری های کشورهای عربی بر علیه اسرائیل غیر قابل قبول است
مولوی نذیر احمد سلامی گفت:  پیروزی های بدست آمده برای جبهه مقاومت خصوصاً در مواجهه با اسرائیل مدیون و مرهون خدمات و حمایت های جمهوری اسلامی ایران می باشد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان؛ مولوی نذیر احمد سلامی مدرس حوزه های علمیه اهل سنت و نماینده اهل سنت مجلس خبرگان رهبری ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین ابراز داشت: نبرد حق و باطل از ابتدای خلقت بشر تاکنون ادامه داشته است و هر روز در وجود افرادی تجلی نموده تا امروز که جبهه باطل در قالب رژیم غاصب صهیونیستی به جان ملت مظلوم فلسطین افتاده است.
وی در ادامه با اشاره به وعده الهی بر پیروزی مستضعفین و جبهه حق بر باطل اظهار داشت:  نهایتاً مطابق با سنت الهی این جبهه حق است که سربلند و پیروز این میدان خواهد بود.
وی با اشاره به توان موشکی جبهه مقاومت بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی عنوان داشت: اسرائیلی ‌ها به جهت اینکه تاب و توان مقاومت در برابر موشک‌های نیروهای مقاومت را ندارند به همین منظور با تعدی و تجاوز خون مردم بی گناه و افراد غیر نظامی را با هدف قرار دادن خانه ها، مدارس و بیمارستان ها به زمین میریزد.
وی با بیان عملکرد و موضع گیری بد و ناشایست کشورهای جهان خصوصا دولت های عربی بر علیه رژیم صهیونیستی ابراز داشت: موضوع فلسطین موضوعی انسانی، اسلامی، عربی است که متاسفانه کشورهای جهان خصوصاً اعراب در این راستا عملکردی ضعیف و غیر قابل قبولی داشته اند و تنها جمهوری اسلامی است که به رسالت خود در این خصوص عمل نموده است تا آنجا که پیروزی های بدست آمده برای جبهه مقاومت خصوصاً در مواجهه با اسرائیل مدیون و مرهون خدمات و حمایت های جمهوری اسلامی ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super