آیت الله محامی :مسؤولان نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند

امام جمعه زاهدان گفت: گرانی بیداد می‌کند، مایحتاج مردم بسیار گران شده و مردم خواهان این هستند که مسؤولان نظارت بیشتری بر بازار داشته و در ماه مبارک رمضان شرایط را برایشان آسان کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ,  مصطفی محامی ظهر امروز ( جمعه 13 اردیبهشت 98 ) در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی نیز اظهار کرد: در روز های پایانی ماه شعبان هستیم و باید از درگاه خداوند متعال بخواهیم تا گناهان ما را ببخشد و توبه ما را بپذیرد تا بدون گناه وارد ماه رمضان شویم.

امام جمعه زاهدان افزود: خداوند متعال فرصت های زیادی را پیش روی ما قرار میدهد تا توشه جمع کنیم و یکی از این فرصت های مناسب ماه مبارک رمضان است و ما باید درک کنیم که این ماه یک نعمت بزرگ الهی است و باید بهترین استفاده را برای ترک گناه در این ماه ببریم.

ایت الله محامی ادامه داد: در این ماه عزیز باید دو چیز را از خدا طلب کنیم یکی اینکه بتوانیم روزه بگیریم و دوم اینکه بتوانیم قرآن بخوانیم، زمانی که روزه میگیریم باید نگاه حرام را ببندیم و چشم و گوش و زبان همه باید روزه باشند روزه گرفتن فقط نخوردن نیست بلکه همه اعضا و جوارح ما باید از گناه دوری کنند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: دیروز سالروز شهادت آیت الله دکتر مطهری بود که سالروز این فقیه بزرگ را روز معلم نامگذاری کردند که این روز را خدمت تمامی معلمان و اساتید دانشگاه تبریک عرض میکنیم که با تلاش های فراوان برای تربیت فرزندان این کشور تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: معلم اول همه ما پیامبر اکرم (ص) است و معلم دوم حضرت علی (ع) است پس در تربیت هم همینطور است که حضرت علی (ع) فرمودند من دست پرورده پیغمبر هستم و مربی پیامبر خداوند بوده و این سلسله مراتب به ما می‌رسد و باید برای انتقال علم و اخلاق به فرزندان خودمان، تربیت را از پیامبر و حضرت علی یاد بگیریم،پس مسئولیت معلم بسیار بالا است.

آیت الله محامی افزود: در هفته گذشته سفر ریاست محترم قوه قضاییه با هیأت همراه به استان را داشتیم که جلسات متعدد را در پی داشت و امیدواریم که مصوبات این جلسات انشالله باعث خیر و برکت باشد.
و انشالله مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی مطالبات و پیگیری مشکلات مردم باشند ودر رسیدگی به پرونده های مردم تسریع ببخشند.

وی تاکید کرد: نزدیک ماه رمضان است و گرانی بیداد میکند، مایحتاج مردم بسیار گران شده و مردم خواهان این هستند که مسؤولان نظارت بیشتری بر بازار داشته و شرایط را برایشان آسان کنند.

امام جمعه زاهدان گفت: ما مردم هم وظیفه داریم که در این ماه تا جایی که میتوانیم به هم نوع و فقرا و تنگ دستان کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super