افتتاح نمایشگاه دستاوردهای تیپ رزمی 288 خاش توسط نماینده ولی فقیه در استان

در خاش به وقوع پیوست؛
افتتاح و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای تیپ رزمی ۲۸۸ ارتش جمهوری اسلامی ایران
آیت الله محامی در دیدار با جمعی از پرسنل تیپ رزمی ۲۸۸ ارتش گفت: هر جامعه ای که به دنبال رشد و تعالی و آرامش باشد لاجرم باید امنیت را تثبیت نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان؛ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از تیپ رزمی ۲۸۸ نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان خاش،  نمایشگاه دستاوردهای این تیپ را افتتاح کرد و از قسمت های مختلف نمایشگاه بازدید نمود.


آیت الله مصطفی محامی با حضور در جمع کادر و سربازان تیپ رزمی۲۸۸ ارتش جمهوری اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ابراز داشت: در آستانه ۲۹ فروردین ماه روز ارتش هستیم؛ به نوبه خودم به یکایک شما عزیزان ارتشی تبریک عرض می نمایم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در روایات متعددی توصیه شده است که ماه شعبان را گرامی بداریم زیرا این ماه منتسب به رسول مکرم اسلام می‌باشد و ارج نهادن و گرامیداشت شعبان تکریم جایگاه رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم می باشد.
وی افزود: ماه شعبان از حیث مقدمیت بر رمضان الکریم اهمیت ویژه ای دارد زیرا در ماه رمضان قرار است همه بر سر خوان رحمت الهی میهمان باشیم و از کلام الله مجید بهره مند شویم و این بهره‌مندی مقدماتی نیاز دارد که باید در رجب و شعبان مهیا گردد.
امام جمعه معزز زاهدان با اشاره به آیات و روایات متعددی که اوصاف لشکریان خدا و نیروهای نظامی و انتظامی را توصیف می نماید اظهار داشت: به عنوان مثال امیرالمومنین علیه السلام در نامه شان به مالک اشتر لشکریان خدا را به دژهای استوار توصیف نموده است.
وی افزود: ارتباط مردم با ارتش باید به گونه ای باشد که اعتماد مردمی جلب گردد.
وی خاطرنشان کرد: هر جامعه ای که به دنبال رشد، تعالی و آرامش باشد لاجرم باید امنیت را تثبیت نماید و امنیت نیز با فعالیت نظامی و انتظامی محقق می گردد.
آیت الله مصطفی محامی  جایگاه ارتش و قوای نظامی و انتظامی را در منظر اسلام بسیار مهم توصیف نمود و گفت: در قرآن مجید آیات متعددی از جمله آیات جهاد در خصوص فعالیت های نظامی نازل گردیده است؛ مضاف بر اینکه در خصوص جنگ و به کارگیری فنون نظامی روایات اخلاقی متعددی در دست می باشد.
وی خطاب به جمع ارتشیان حاضر در جلسه، افزایش بینش و دانش را توصیه نمود و بیان داشت: بینش و دانش مان را در عرصه‌های مختلف افزایش دهیم و با توانمند شدن در جهات گوناگون جلوی اقدامات خصمانه دشمنان را بگیریم.
وی افزود: تعهد دینی و معرفت اسلامی همراه با روحیه ایثار نیز باید در جهت تقویت روح و تربیت نفس به کار گرفته شود تا فعالیت های مان توام با موفقیت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super