دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با علماء ، معتمدین و نخبگان طایفه نارویی

در زاهدان صورت پذیرفت؛
دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با نخبگان طایفه نارویی

جمعی از علماء ، معتمدین ، ریش سفیدان ، نخبگان و فرهیختگان طایفه نارویی با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور  اهل سنت استان  سیستان و بلوچستان؛ جمعی از علماء ، معتمدین و ریش سفیدان و تحصیل کردگان طایفه نارویی برای تبریک سال نو و خیر مقدم گویی به نماینده جدید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با آیت الله محامی دیدار نمودند.
در این دیدار صمیمی علماء ، معتمدین و فرهیختگان طایفه نارویی با ابراز خرسندی از حضور آیت الله محامی در سیستان و بلوچستان بیانات ایشان را موجب بهره مندی خود دانستند و در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاکمیت همکاری همه جانبه خود را اعلام داشتند.
ضمناً گزارشی از فعالیت‌های طایفه نارویی و تشکیل شورای از تحصیل کردگان و فرهیختگان این طایفه به محضر آیت الله محامی اعلام گردید که مورد توجه و تحسین ایشان قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز ضمن خیر مقدم گویی به جمع حاضر و تبریک سال جدید و اعیاد ماه شعبان گزارش فعالیتهای طایفه نارویی را امیدوار کننده و مایه خرسندی توصیف نمود و عنوان داشت: وضعیت فعلی استان از گذشته بسیار بهتر است که این مطلب به برکت انقلاب اسلامی و خدمات نظام محقق گردیده است و باید ارتقا پیدا کند.


آیت الله محامی افزود: اینکه بزرگان یک طایفه به این نتیجه برسند که از فرهیختگان و جوانان خود استفاده نمایند جای تقدیر و تشکر دارد؛ امیدواریم حرکت شورای شما متین، سنجیده و الگویی برای سایر قبایل باشد.
وی افزود: ما نیز در حد توان و مقدورات مان همکاری های لازم را با شما معمول می داریم و برایتان آرزوی موفقیت داریم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به استان و پیگیری دقیق و سریع مطالب این استان ابراز داشت: رهبری نسبت به رشد مدیریتی، علمی و حقوق شهروندی حدی را ترسیم نکردند بلکه همین که کسی زیر چتر نظام فعالیت کند کفایت می کند زیرا نگاه حاکمیت این است که افراد با حکومت اسلامی همکاری کنند و مذهبشان در این امر دخالتی ندارد.
وی افزود: هر کس که با نظام مخالف باشد چه شیعه باشد و چه سنی برخورد مقتضی با وی صورت خواهد پذیرفت.
وی ادامه داد: گاهی از ناحیه برخی افراد کج سلیقگی های اتفاق می افتد که بی اعتمادی نتیجه آن است و همکاری ها را کمرنگ می کند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان این که نگاه ما به مذاهب نگاهی وسیع می باشد ابراز داشت: ما از اهل سنت بر اساس فقه خودشان مطالبه می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super