سران قبایل و طوایف استان حمله تروریستی به مساجد مسلمانان نیوزیلند را به شدت محکوم کردند

سران قبایل و طوایف  استان حمله تروریستی به مساجد مسلمانان نیوزیلندرا به شدت محکوم کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ؛ تعدادی از سران قبایل و طوایف استان سیستان و بلوچستان طی صدور پیامی , حمله تروریستی به مساجد مسلمانان نیوزیلند را به شدت محکوم کردند , متن پیام سران قبایل و طوایف استان به شرح ذیل می باشد:

سران قبایل و طوایف استان سیستان وبلوچستان حمله تروریستی به مساجد مسلمانان نیوزیلند را شدیداً محکوم کردند

از شما میخواهم از روشنفکران خودبپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تاخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود ؟ …. چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معنایی و ارزشهایی در اسلام ، مزاحم برنامه ی قدرتهای بزرگ است و چه منافعی در سایه ی تصویر سازی غلط از اسلام ، تامین می گردد ؟

بازخوانی بخشی از نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا

باردیگرجهالت وخشونت درجهان غرب فوران کرد،تروریستهای نژاد پرست ،در پی حمله ی تروریستی و ددمنشانه ،به مساجد مسلمانان شهر کرایست چرچ نیوزیلند و به شهادت رساندن 52تن از نمازگزاران بی دفاع و مجروح ساختن جمعی دیگر از آنان ، اوج سبعیت و نشانه نژادپرستی افراطی علیه مسلمانان درغرب را به تصویر کشاند .

سران ، معتمدین و ریش سفیدان قبایل و طوایف استان سیستان و بلوچستان ، ضمن ابراز همدردی با مسلمانان نیوزیلند و خانواده قربانیان ، این حادثه دهشتناک و اقدام تروریستی روز جمعه این کشور را به شدت محکوم نموده و از دولت نیوزیلند می خواهد با برخورد جدی و مجازات عاملان این جنایت هولناک ، مانع حوادث مشابه در این کشور گردد ، سران قبایل و طوایف سیستان و بلوچستان تاکید کردند : این حادثه نشان داد افراطیون اسلام ستیز در انجام جنایت های خود آزادی عمل دارند !!

در بخشی از بیانیه های اعلام محکومیت سران قبایل و طوایف سیستان و بلوچستان آمده است :

***   امروز وقت آن رسیده است که جهان اسلام متحد و منسجم تر از قبل گردند و دست از استکبار جهانی بردارند و تمدن اسلامی را در جهان گسترش دهند . کشتار مسلمانان در روز روشن نتیجه اسلام هراسی !!

*** ترور و تروریسم در هر لباس و مذهبی باشد محکوم است و هیچ دین و آیینی ترور را تایید نمی کند ، بلکه از آن نهی می کند و آن را بسیار ناپسند می داند . این حادثه لکه ننگی است که تا ابد بر چهره شان باقی خواهد ماند .

*** بی شک این جنایت وحشیانه ، نتیجه اسلام ستیزی و تحریک عده ای نژاد پرست علیه مسلمانان به سردمداری برخی سران کشورهای غربی با ایدئولوژی منسوخ قرون وسطایی و تصویر برتری نژادی است .

*** این حادثه هولناک خوی تروریستی و ددمنشانه دولت های مدعی آزادی و حقوق بشری را به اثبات رساند !!

مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super