دیدار امیر و اعضای شورای مرکزی جماعت تبلیغ استان سیستان و بلوچستان با نماینده محترم مقام معظم رهبری در امور اهل سنت

دیدار امیر و اعضای شورای مرکزی جماعت تبلیغ استان سیستان و بلوچستان  با نماینده محترم مقام معظم رهبری در امور اهل سنت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان , صبح امروز پنجشنبه 16 اسفند 97 امیر جماعت تبلیغی استان به همراه اعضای شورای مرکزی با حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده محترم مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان دیدار نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی در این دیدار ایراد داشتند: انقلاب اسلامی فرصتی را برای اهل دین و دینداری فراهم نمود زیرا هدف حضرت امام خمینی (ره) دینداری مردم بوده و مقام معظم رهبری نیز این هدف را دنبال می کنند و ما باید شکر گذار این نعمت بزرگ باشیم.

نماینده محترم مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان پس از تقسیم شکر به دو نوع شکر قولی و عملی, خطاب به امیر و اعضای شورای جماعت تبلیغ گفتند: باید دعوت و تبلیغ را توسعه ی کمی داد زیرا نیاز روز مردم و شبهات دشمن نسبت به اسلام , قرآن , پیامبر (ص) و مبانی دینی زیاد و متفاوت شده است . لذا دعوت کردن مردم به دین , سطح عالی تری را می طلبد که وظیفه ی شما را سنگین تر نموده است .

حجت الاسلام والمسلمین محامی در ادامه با اشاره به فعالیت گسترده جماعت تبلیغی در داخل و خارج کشور به فعالیت سرویس های بیگانه در مرز های استان اشاره نمودند و گفتند: شرایط حساس شده است , لذا شما به عنوان متولیان جماعت تبلیغ باید مراقب نفوذ دشمن در جماعت تبلیغ باشید تا اعضاء , گرفتار نقشه ی شوم دشمن نشوند و در دام آنها نیفتند.

حاج عبدالرئوف شه بخش , امیر جماعت تبلیغ ایران و استان ضمن تشکر از خدمات و حمایت های نظام و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان , گفت: جماعت تبلیغ از قبل از انقلاب در استان فعال بوده است اما خدا را شاکریم که نعمت انقلاب اسلامی را به ما داده است زیرا بعد از انقلاب , آزادی فعالیت مذهبی – تبلیغی داریم که این آزادی در هیچ کجای دنیا مانند ایران نیست .

وی در ادامه گفت : ما مبلغ جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور هستیم زیرا ایران اسلامی با استکبار و آمریکا مقابله می کند و ایران ابرقدرت دنیاست.

در ابتدای این دیدار محمد زرگر , معاون اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان ضمن معرفی اعضاء جماعت تبلیغی از همراهی , قانون مداری و استقبال امیران با اعضاء و کارکنان جماعت تبلیغ استان در برنامه های محوری نظام و نهاد تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این دیدار , امیران جماعت تبلیغ استان سیستان و بلوچستان از نماینده محترم  مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برای بازدید از مرکز جماعت تبلیغ زاهدان دعوت نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super